Veelgestelde vragen

Over Leveren

Standaard levering

Om je de beste service te geven maken wij gebruik van onze huiskoerier of de pakketdienst. Standaard heb je de apparatuur de volgende werkdag al tussen 8:00u - 18:00u in huis. Indien gewenst komen wij op een vooraf afgesproken tijdstip de huurapparatuur afleveren of weer ophalen. Neem met ons contact op indien snellere levering noodzakelijk is.

 

Wat als ik spoed heb?

Indien de benodigde huurapparatuur op voorraad ligt is er de mogelijkheid om dezelfde dag geleverd te krijgen. En afhankelijk van de configuratie werkzaamheden leveren wij zelfs binnen 4 uur. Nog meer snelheid nodig? Bel ons en we bekijken samen de mogelijkheden!

 

Hoe laat wordt er geleverd / opgehaald?

 Neem contact op met je contactpersoon om te informeren naar het tijdvak waarin jouw bestelling gebracht of opgehaald wordt.

Transporttarieven

Tarieven binnen NL

 

Ritprijs (€)

Heen- en retourrit standaard

Afleveren of laten ophalen volgende werkdag tussen 08:00u - 18:00u

50

Spoedlevering binnen 4 uur

Afleveren of laten ophalen binnen 4 uur na opdracht

100

Eigen transport

U regelt zelf transport en retourneert de goederen voor 17.00u

0

Tarieven overig EU 

Levering binnen de gehele EU mogelijk 

Bel

 

 

Zelf ophalen, waar moet ik rekening mee houden?

Indien gewenst kun je de apparatuur ook bij ons ophalen. Je vindt ons in Veenendaal, rechtstreeks aan de A12. Hier vind je onze contactgegevens en een routebeschrijving,

Als je voor het eerst bij ons komt huren of al even niet meer bent langs geweest, kan er gevraagd worden om een legitimatiebewijs. Neem deze bij ophalen dus altijd even mee. 

Bij afhalen heb je tevens de mogelijk om de apparatuur te controleren op compleetheid, zodat je zeker weet of bijvoorbeeld extra accessoires die je nodig hebt inbegrepen zijn.

 

Kan iemand anders de apparatuur komen ophalen?

Jazeker! Geef bij het plaatsen van jouw bestelling even aan wie de apparatuur komt ophalen en zorg dat de afhaler een legitimatiebewijs bij zich heeft.

 

Leveren jullie ook in/naar andere landen?

Internationale zendingen kunnen wij tevens voor je uitvoeren. Let er wel op dat support in het buitenland niet standaard inbegrepen is. Graag informeren wij je over de mogelijkheden.

Mogen we de apparatuur meenemen naar het buitenland?

Ja dat mag. Let er wel op dat support in het buitenland niet standaard inbegrepen is. Graag informeren wij je over de mogelijkheden.

 

 < terug naar Veelgestelde vragen