Veelgestelde vragen

Over Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen via onze webshop is eenvoudig: Kies de huurperiode, selecteer de gewenste apparatuur, voeg eventuele extra opties toe en maak je bestellijst compleet. Hierna kan deze als offerte per email ontvangen worden of direct besteld worden na het invullen van de contactgegevens.

Na het bestellen zal één van onze verhuurspecialisten contact met je opnemen om alles af te stemmen en op compleetheid te controleren.

Natuurlijk kun je ook telefonisch bestellen bij onze verhuurspecialisten via 0318 - 558 558.

Alle prijzen die in de online shop en winkelwagen worden weergegeven zijn exclusief BTW. 

 

Kan ik ook een offerte opvragen?

Sommige huursituaties vragen net even iets meer. Wil je meer informatie of een (maatwerk)offerte? Aarzel niet en laat het ons weten. Wij zullen je doorgaans binnen twee uur van een passend voorstel voorzien.

 

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je binnen 2 uur een e-mail. Hierin staat precies hoe je bestelling bij jou afgeleverd wordt. Mochten er nog specifieke zaken van toepassing zijn dan neemt één van onze verhuurspecialisten nog even contact met je op om overige details af te stemmen.

 

Ik kan niet vinden wat ik zoek

In onze huurshop staat enkel ons basisassortiment. Mocht je niet gevonden hebben wat je zoekt, neem dan contact met ons op. Met onze ruime voorraad en ons grote netwerk is de kans groot dat wij je gewoon kunnen leveren waar je naar op zoekt bent.

 

Kunnen jullie me helpen met uitzoeken?

Het selecteren van de juiste apparatuur kan je project of evenement net dat beetje meer te geven. Daarom helpen we je graag met het uitzoeken hiervan. Je kunt zelfs gebruik maken van een van onze gecertificeerde ICT-architecten. We staan voor je klaar om je te adviseren.

 

Hoe berekenen jullie de huurkosten?

De berekening van de huurkosten verschilt van product tot product, maar één ding zul je altijd terugzien: korter huren betekent meer flexibiliteit, langer huren betekent een lagere huurstaffel met een lagere dagprijs . Op deze manier houden we huren bij Detron vrijwel altijd aantrekkelijk voor je. Zelfs voor huurperiodes van 1 tot 3 jaar.

Niet zeker welke aanpak in jouw geval het meest passend is? We nemen jouw situatie graag met je door en werken desgewenst meerdere scenario’s voor je uit.

 

Wat als ik verschillende huurperiodes wil huren?

Hiervoor kun je het beste per huurperiode een losse bestelling aanmaken. Een van onze verhuurspecialisten zal vervolgens alles als een gezamenlijk traject afhandelen. In enkele situaties—bijvoorbeeld bij grotere projecten—geniet je ook nog van een additionele kwantumkorting. In zo’n geval zal jouw contactpersoon dit verder met je afstemmen.

 

Kan iedereen huren bij Detron?

Wij verhuren alleen aan bedrijven en instellingen, als particulier kan je momenteel dus niet bij ons huren.

 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Het kan voorkomen dat een project plotseling niet doorgaat en je de reeds geplaatste bestelling wilt annuleren. In dat geval dien je annulering te allen tijde schriftelijk  aan ons te melden. Voor eventuele kosten betreffende annuleringen zijn onze voorwaarden te raadplegen.

 

Over de huurovereenkomst

Op bestellingen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Download deze hier.

 

Over de laagste prijs garantie

Bij ons huur je niet alleen een product maar ook zekerheid en service. Ondanks dat wij regelmatig onze huurtarieven controleren, denken wij graag met jou mee als je een product elders goedkoper vindt. Laat het ons weten en wij doen jou graag een goed tegenvoorstel! 

 

< terug naar Veelgestelde vragen