Wil je graag in contact komen met het Detron Verhuur team? Wij staan voor je klaar op ons Detron kantoor. Liever bellen of mailen? Bel 0318 558 558 of stuur een mail naar verhuur@detron.nl

ICT Support op afstand? Download tool

Support nodig? Klik dan hier.
Detron Veenendaal
Veenendaal
Traverse 1, 3905 NL Veenendaal
Postbus 721, 3900 AS Veenendaal
088 44 60 000 Routebeschrijving

Veelgestelde vragen

Alvorens u contact met ons opneemt, wellicht dat het antwoord op uw vraag te vinden is tussen onderstaande veelgestelde vragen.

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen via onze webshop is eenvoudig: Kies de huurperiode, selecteer de gewenste apparatuur, voeg eventuele extra opties toe en maak je bestellijst compleet. Vraag nu geheel vrijblijvend een offerte aan. Geen tijd om exact te zoeken wat je nodig hebt? Geen probleem! Vraag een snelle offerte aan door je wensen en eisen te beschrijven en één van onze verhuurspecialisten helpt jou persoonlijk om tot de juiste bestelling te komen.

Na het aanvragen van een offerte zal één van onze verhuurspecialisten contact opnemen om alles af te stemmen en op compleetheid te controleren.

Natuurlijk kun je ook telefonisch bestellen bij onze verhuurspecialisten via 0318 – 558 558.

Alle prijzen die in de online shop en winkelwagen worden weergegeven zijn exclusief BTW.

Kan iedereen huren bij Detron?

Detron Verhuur richt zich uitsluitend op de zakelijke markt. Wij verhuren daarom alleen aan bedrijven en instellingen. Particulieren kunnen helaas niet bij ons huren.

Ik ben reseller, hoe gaan jullie hiermee om?

Het kan heel interessant zijn om je eigen portfolio te verbreden door verhuur van ICT aan te bieden. Neem contact met ons op om speciale (prijs-)afspraken te maken.

Standaard levering

Om je de beste service te geven maken wij gebruik van onze huiskoerier of de pakketdienst. Standaard heb je de apparatuur de volgende werkdag al tussen 8:00u – 18:00u in huis. Indien gewenst komen wij op een vooraf afgesproken tijdstip de huurapparatuur afleveren of weer ophalen. Neem met ons contact op indien snellere levering noodzakelijk is.

Support: Wat als mijn apparatuur niet werkt?

Huren bij Detron betekent standaard huren met Next Business Day Onsite support. Een uitgebreidere dekking—naar bijvoorbeeld 24×7—kun je tijdens het plaatsen van je bestelling met een enkele klik opvragen.

Mocht er tijdens het huren nu onverhoopt een storing ontstaan dan kun je onze helpdesk bereiken op 0318 – 558 855. Hou voor een zo snel mogelijke afwikkeling het contractnummer (beginnend met 14 of 15) en het unieke charge-/serienummer van het storende apparaat bij de hand. Is de storing telefonisch niet op te lossen? Dan kun je rekenen op vervangende apparatuur of de inzet van een engineer op locatie.

Kan ik op rekening bestellen?

Detron kent betalingscondities aan bedrijven toe op basis van gegevens van kredietbeoordelaars. Die betalingsconditie kan variëren van vooruitbetaling tot en met 30 dagen op rekening.

    Contactformulier

    Vul onderstaande velden in en laat een bericht achter. Wij zullen jouw bericht spoedig beantwoorden.

    Support nodig? Wij helpen je graag.

    Heb je een storing, wijziging of een ander hulpvraag? Laat het ons weten. We kunnen je vaak al op afstand helpen.

    Servicedesk Werkplek

    0318 558 558 verhuur@detron.nl

    Servicedesk Enterprise

    0318 558 558 verhuur@detron.nl
    Er zijn momenteel geen storingen bekend.
    Overzicht van actuele en verholpen storingen
    • ICT Support op afstand

      Download hier de ‘Support op afstand’ tool

      Download tool